יום שני, 26 בינואר 2015

עשבי בישוף  Carum copticum  טוב לכאבי בטן 
מתורגם משפה זרה

הבישוף של ויד לבריאות: היתרונות של זרעי Ajwain

זרעים Ajwain הם חיוור ונראה דומה לזה של זרעי כמון. הם טעמו כמו קורנית יש ניחוח חזק. Ajwain הוא חבר של המשפחה Apiaceae כמו כוסברה, כמון ושומר עם השם הבוטני "copticum Trachyspermum". זה מריח כמו קורנית בגלל הנוכחות של thymol. יש לזה טעם מריר יש ריח חריף. קורט אבקת Ajwain הוסיף מנה כלשהי יהיה לגמרי שולטים לטעום טעמו של התבשיל. צמח זה משמש כתבלין בישול, והוא מרכיב מרכזי תרופות צמחיות רבות המשמשות לטיפול עיכול.
המקור והעיבוד: יליד Ajwain הוא במזרח התיכון, במיוחד, מצרים. זהו צמח נפוץ בתת היבשת ההודית, איראן, מצרים ואפגניסטן. Ajwain משמש כמרכיב בתערובת מתובלת בשם "berbere" ב אריתריאה ואתיופיה.


היתרונות הבריאותיים של זרעים Ajwain: זרעים Ajwain יש יתרונות רבים המשמעותי ביותר ביניהם הם:
1. סיוע העיכול: באופן מסורתי, Ajwain פופולרי עבור שיפור העיכול. זוהי תרופה יעילה עבור נוחות בבטן עקב קלקול קיבה. כמו כן הוא משמש לטיפול בבעלי חיים גדולים כמו תערובת העיכול. כדי לרפא שלשול, דיזנטריה ותסמינים אחרים של קלקול קיבה, להרתיח כוס מים עם כפית 1 בטבלה של זרעים Ajwain ולאפשר למים להתקרר ולאחר מכן, לשתות אותו. זה משקה צמחים תרפא את כל תלאות של קלקול קיבה.ניתן גם ללעוס את הזרעים Ajwain גלם עם מעט סוכר, כדי לסייע לעיכול תקין. זה מקל על אחד מכאבי עויתי של הקיבה והמעיים.
2. קוליק תרופה לתינוקות: זרעים Ajwain הם האמינו כדי להקל על כאבי בטן אצל תינוקות גם לשפר את העיכול ואת התיאבון. יבש זרעים Ajwain הם אבקת טבול בחלב. לאחר מכן, הנוזל מסונן והאכילה את התינוקות כדי לתמוך בהם לעיכול תקין. כל כאב כאבי בטן בשל היווצרות של גזים עיכול, או דלקת במעי ניתן להקל בקלות על ידי לקיחת אחד כפית של Ajwain עם 2-3 צובט של מלח בישול במים חמימים.
3. הקלה מהירה מהקור: כדי להשיג הקלה מהירה מ קר מיגרנה, עניבה אבקת Ajwain נפוץ רזה בד ולהריח את זה לעיתים קרובות, אשר עשוי לסייע במניעת גודש באף. בזמן השינה, במקום זה ליד הכרית שלך עבור הטבות טוב יותר. מחממים תערובת של תמרים ו Ajwain ולעשות הדבק. קח 2 כפיות של רסק זה פעמיים ביום. זה עוזר להוציא את הליחה בקלות להקל ברונכיטיס אסתמה כרונית במידה רבה. ללעוס זרעי Ajwain ומיד לשתות כוס מים חמים כדי לרפא שיעול.
4. מרגיע בעיות לב: Ajwain ממריץ את תפקוד הלב, כאשר נלקח עם כוס מים חמים. הוא תומך בפונקציה של הלב ולכן מרגיע אותך מהתקפי לב ומחלות לב אחרות.
5. השיניים כואבות האוזניים: טיפה אחת של שמן Ajwain ירד לתוך האוזניים שלך יפטרו אותך מהר מכל סוג של כאב אוזניים חריפה.מרתיחים כוס מים עם 1 כפית של זרעי Ajwain ו 1 כפית מלח. בואו מים זה מגניב עד המדינה פושרים. לגרגר עם הנוזל הזה לבין כאב השיניים שלך ייעלם בתוך דקות.
Ajwain יש יתרונות צמחים רבים כמו זה משמש אפקטיבית משלשל, מתאבן, stomachic, ו anthelmintic.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה