יום שני, 7 במאי 2012


 כשחשוך כשהכל הפוך מוצאים שבילים להתגבר..." ובכלל ככל המילים של השיר המדהים הזה.. של בועז מעודה-לחזור הבייתה

"אני רודף אחר חוקיך מחד, מאידך תשוקתי אותי רודפת..."
Yair Borsekofsky ‎"life is a highway, and I'm going to ride all night long"

Take me down to the paradise city
Where the grass is green and the girls are pretty
Take me home

"אלוקים לא משיב ריקם דמעותיה של בת מלך שבוקעות את כל הרקיעים" (שלומי שבת וחיים ישראל)

אורפז מנדל ‎"מן האמת העצומה שוב נפקחות עיניי
אל משהו בי שלא נשטף במים"

הברון רוטשילד רק בגלל הרוח

 ‎"אמרו את זה קודם לפני, לא משנה. אני ואתה נשנה את העולם" אריק .

מילכה בוכניק ‎"כי אין דבר שלם יותר מלב שבור".

"אל תשכח לשמוח גם בלחק

*בחלקי" בית הבובות. "שום דבר לא יפגע בי, שום דבר" כנסיית השכל.

 ‎"לא קלה היא, לא קלה דרכנו
ועינייך לפעמים כה נוגות
עוד שדות פורחים יש לפנינו
עוד הרים גבוהים, וצונני פסגות"..

"אתה תראה, הידיים הקפוצות יתארכו, והלב השומר לא להיפגע - יפעם בקצב רגיל, זה יבוא כמו שהטבע רגיל".. (ריטה)

"היום נעשה משהוא בלתי נשכח".."

"תתארו לכם קצת אושר, כי הוא כל כך כל כך נדיר כאן.."

 יום אחד אולי אפרוש כנפיים

Harel Yohai ‎...Words can't say what love can do
I'll be there for you...

"אלוקים אתה גדול, אנלא רוצה להתערב.
רק תעשה ששיהיה קצת פחות כואב.."

 ונדבר על הכל...

"הקמטים ליד העין כשאתה צוחק, שמזכירים לי מה עברת כדי לחייך...."

 ‎"תעשי רק מה שאת אוהבת רק מה שאת חושבת שיהיה לך טוב".."השוני לא יטריד את כל היופי אם לא נשכח אחי להקשיב לנשמה"..

"וגם אם זה רק שנינו מול כל העולם אין מצב שנוותר.."

"ונדמה שזה קרוב, משהו קטן וטוב.."
"כמה כוח יש ברגע ולנצח- אין לו סוף, על כל דמעה שעוד תרד יגיע צחוק"

"ומדהים כמה שתיקה יכולה לספר..." (אישה חרסינה/מירי מסיקה)

"וזכרת את ה' אלוקיך כי הוא הנותן לך הכח לעשות חיל"

תמיד הכי חשוך לפני עלות השחר..... (שלום חנוך)

 כדאי ללמוד מהפרחים לא לקמץ בחיוכים

 כשעצובים הולכים לים לכן הים מלוח (אביב גפן,לבכות לך)

 אבא אני רוצה לחזור אלי, למצוא אותך שם בפנים (אביתר בנאי,אבא)

להתערבב ולא להיבלע (אביב גפן ואריק איינשטיין, יומן מסע)

 ‎"ויש סיבות לכל דבר יש חלום שלא נגמר בסוף הדרך עוד תהיה מאושר.."

‎"את הירח שם גבוה שלא נוכל לנגוע" (אביב גפן, אור הירח)

 תפסיקי לקרוא תתחילי לשמוע שירים אז אולי תדעי על מה כולם מדברים

 ופעם כשהכל יהיה פשוט יותר, אפילו המילה, אומר לך משהו שלא נראה חשוב, אבל נשמע נפלא.... שלמה ארצי

 אוקיי אמרו לי שזה לא ברור:
(שם השיר: הלילה יעבור)
(מילות שיר פחות חשובות:
אז למה לבכות תמיד אפשר לנסות,
אם תנגבי ת'דמעות אני פה )

אז נדבר על הכל...

(פתאום הזמן יעצור ואת תראי שהלילה יעבור,
כי כשרוצים באמת פתאום יש דרך לתת.)

"ובתוך כל זה אני קצת משתגע
וחושב פתאום אם להיות או לא להיות.
וברגע של שכרות אני קובע:
צריך להשתנות"


"בשביל כוס קפה איתך, הייתי שם גם אלף דולר" שלמה ארצי. "ואף על פי שאת פה ואת כ"כ יפה, ממך אני בורח כמו ממגיפה" ·


 קשה בלעדיך, כי נגעת בי, כ״כ פגעת בי.....

מסתכלים עליי כל הזמן. מה הם רוצים, מה אכפת לי בעצם? ·

‎"אני מבינה את האימה שלהם במדבר, כל כך הרבה טוב לא יתואר, איך אפשר להכיל את כל הים המתוק הזה?"
"בחירות שאנו עושים- אשריך אחי על האמונה רק אל תעזוב ידיים!ענף זית יבש נושר, האם די בכך? הלא השורשים אינסופיים ממש..."


 ‎"שומר חומות ושערים, מתי יבוא היום שבו לא נזקק עוד לשומרים?"

״מתי בפעם האחרונה עשית משהו בשביל מישהו?״

 תמצא את השביל
לצעוד בו.
את הדרך שלך
תזכור טוב.

 אם תיקח, תיקח את עצמך ברצינות ,תאמין שיש בך עוצמה לשנות.

"תמיד הכי חשוך לפני עלות השחר"
[נגד הרוח]

"זו לא חובה לחיות, זו זכות להיות חיים.
לכבוד מילארד מילארד טועים"
אביב גפן- מילארד טועים.

Shir Assor and you do your best to show me love but you dont know what love is

"מה הוא חופש בכלל? אם לא ניצחון האדם על עצמו"
"מי אמר לך שאת מוזרה? ומי אמר שזה אסור?"

 אך זו בושה שיש מצב שבו הזמן זוחל כצב, בזמן שרוב או כל הזמן אתה בוכה איך רץ הזמן. איי, ד"ר התחכמות, הוא באמת ידע למות.. (מאיר אריאל, ד"ר התחכמות)

"קר לי ברגלים, תדליק ת'מנורה בקיר"
[תנו לגדול בשקט=]]

 "איזה קרב, אלוהים אדירים, איזה קרב. בין הבור למים. לפחות יש פה קרב. לפחות יש מים. פעם היה רק בור"- אביתר..

Yosef Gabizon If today was your last day and tomorrow was too late
Could you say goodbye to yesterday?
Would you live each moment like your last
Leave old pictures in the past?
Donate every dime you had, if today was your last day?
What if, what if, if today was your last day?


"אני מרגיש שמשהו מתשנה, העייפות תחלוף, האור יעלה
ואז אכיר אותך יקירתי, ומיד תכירי את אותי......"
[יש לי סיכוי]

"ריבונו של עולם אם נדבר גלויות לפעמים אין לי כוח בעולמך להיות"


"יהיה אשר יהיה לעצמי ממלמל זה הזמן לפסוע אל תוך הערפל
כי שמה האלוקים"
[שולי רנד, ערפל]

"שמעתי שאתה חוזר את כל הדרך, ראיתי מלאכים עורכים שולחן לבן המלך, גם ראיתי סולם, געגועים יורדים ועולים שמעתי רוחות שמלטפות את העלים" [עמיר בניון],

 אינני בוכה אף פעם, אינני תינוק בכיין זה רק הדמעות, הן בוכות בוכות בעצמן

i hate how much i love you boy. i cant stand how much i need you

 ‎"אנחנו כאן אורחים לרגע"

 תמיד אורח בסלון של העולם

"ואיך רציתי שתהיי אמיתית, ושתבואי לדבר איתי.." (הראל!)

"....Keep holding on, caus'e you know i'm here for you"

 ‎"כולם רוצים להיות חופשיים, אבל ממה, אלוהים, ממה?"
"סוף העולם סוף העולם, זה התחיל כשהפסקנו לחלום, כשהפסקנו כבר לקוות"
"עומד על גשר ההלכה מחפש את דרך השלום"
"יוצא שאת תמיד שותקת אבל בפנים זה בוער ונשרף הכל"
"טוב שרק נשארנו יחד, וטוב שיש לנו למי לספר. מתוך שאין דרך חזרה, והכל עובר"
אני יכולה להמשיך עוד המון..

 קחי עכשיו את אושרך את כוחך ורוקני רגשות משומשים

 אם אשכחך אהובתי, אז תשכח ימיני
אם אשכחך אהובתי, את אל תישכחי אותי.

 ויש כמוני מליונים , מתגלגלים ברחובות ..


עדיה וייס ‎"לכל אחד יש זכות לחלום, סירות נייר במים רציתי רק לשוט הכי רחוק. אני אדם משומקום, שמחפש לו רק סיבה לנשום..." (רייכל&גפן)

עקיבא פנדל אתה לא מתפלא, שאצלו תמיד מלא,
חובבי ציון עם חיבת ציון,
פועלי ציון שמאל, פועלי ציון ימין,
ציונים כלליים רומנים בוסנו-סרביים,
טריטוריאליסטים, טרוריסטים כבויים
גימלאים שלומעלייכמיסטים
בוגרשוביסטים בן-יהודאים גאים
ואפילו נס ציונאים...

 אצל ציון אני מעיד - תענוג להתייאש

תבכי לי עכשיו, תבכי אני אומר
זה כואב, זה יכאב אבל בסוף זה ישתחרר..
אני תפקידי - לנגב לך את הדמעות


 על אובדן התמימות השמיים בוכים
ויגון אחרי חטא משתרך
החסד מוטל בצידי הדרכים
זורה בי כאב מלכלך

אם ויתרתי כבר אז למה זה כואב"

על אובדן התמימות בשארית כוחותיי אחרית כל דבר זה אני,מאבד את עצמי,מאבד את חושיי,יוצא מידעתי!!! אכככ איזה שיר יפה זה!! ישי לוי

 אני שקוע בנסתר שבך אוהב מה שגלוי
אני עבד לחוכמה שלך ואין בך כלום שפוי

 ואם רק אפשר מתוך סקרנות לשאול מה מטרת השרשור?

זה לא חכמה להיות עצוב..(שלמה ארצי)

 אני את והאל שלצידי עוד ננצח, לא בגלל הכוח, רק בגלל הרוח הנושבת בגבי,רק בגלל הרוח!!! בגופי בנפשי בנשמתי!!!


"נקח אחריות המדינה הזאת שלנו -
לא נגיע לכלום אם לא נזכור מאיפה באנו...
אז בואו נצעד צעד צעד, ללא פחד,
נשיג את כל שנבקש - אם נשאר ביחד!!"

"תתארו לכם עולם יפה יותר ממה שהוא ואנחנו שם הולכים עם שמש בכיסים"

 כמה רעשים הופכים כבר למקצב - משהו חדש מתחיל אצלי עכשיו.


 על סף דלתך אני עומד דרוך מתוח
השער מתנדנד למי השארת פתוח
אני שומע, כן אני שומע
שמישהו אחר תפס כאן את ליבך
אני הולך

וכשהשמש יוצאת מעל המים ,
ומתחיל עוד יום אפור ובינתיים אין סיבה -
אז אני יודע שזכיתי לאהוב
_____

רק אהבה תנצח את כל הדמעות


 ‎' זה מה שנשאר.. רק כמה רגעים.
הרבה בדמיון, מעט בחיים... '

 התבל רבה ודרכים בה רב
נפגשות לדק נפרדות לעד.
מבקש אדם, אך כושלות רגליו,
לא יוכל למצוא את אשר אבד.

למדני, אלהי, ברך והתפלל
על סוד עלה קמל, על נגה פרי בשל,
על החרות הזאת: לראות, לחוש, לנשים,
לדעת, ליחל, להכשל.
למד את שפתותי ברכה ושיר הלל
בהתחדש זמנך עם בקר ועם ליל,
לבל יהיה יומי היום כתמול שלשום,
לבל יהיה עלי יומי הרגל.


 את הגשם תן רק בעיתו, ובאביב פזר לנו פרחים,
ותן שיחזור שוב לביתו, ותר מזה אנחנו לא צריכים.
--
סתיו ברחובות מחר היא בת עשרים,
אך למה לא מלאו עשרים לנער?
--
כי אין צייר שמסוגל לצייר לי את יופייך
אני גם לא אמצא פסל שייפסל את מבטך

 השירים 'מכתב לאחי' (קובי אפללו) ו'שיר בעיפרון' (בית הבובות) .

"כמו המים שזורמים, אל מקומם שבים, גם אנחנו מבקשים אהבת חיים. במקום שיש אמת, שם הלב שקט."- על הדרך, של המדרגות.


 אהבתי ממש את הרעיון אז זרמתי עם זה, חח כפי שאת שמה לב חח

כשטוב להחזיק את החבל, כשרע לחבק את הסבל"

ן ‎"הם היו אמורים לאסוף את השברים,אך היו הם שבורים בעצמם"

 רוצה כבר לקום לפקוח עיניי ולראות את פנייך.
---
ואני שר, שתאמיני שאני מאושר -
משהו בתוכי נשאר , מזכיר לי שעוד לא נגמר !

וקנית לי עץ ירוק מפלסטיק
היית בטוח שהכל מתפרק
וקנית לי תער חד עד כאב
כי היית בטוח שפרחים אני שונאת

צחי לובלין ‎"ועצבות מהלה כל שמחה ששמחתי,כמו ביקשתי דבר שאבד"

 איזה טעות היה להגיב פה..זה הולך להגמר מתישהו ? :)

 בעינייך יפתי נשמר האור והתום
יש יום מאושר או עצב שבא חוזר פתאום
יש אור של כוכב מאיר ויש את אותו חלום
כמה את יפה תמיד וכמה היום.



 מהמרחקים שאת בורחת
לא ידעו דרך חזרה
שם את הולכת לאיבוד
במנהרה, בלי מטרה
והשחקים הם הגבולות
אל תיעלמי במצולות
כי אין תשובה טובה
לכל השאלות

 כבר לא פוחד מהגשמים, כבר לא נרטב מהפחדים ..
---
"כל המילים רק לא סליחה, עוד שבילים בשביל בריחה...
כל כעס שמתחיל-נגמר. עוד הווה הופך עבר,"

 אותיות מופיעות על הקיר
אני הפחד נעים להכיר
הדמויות אוהבות לשחק
זזות כאן בבית הריק, הריק

 קול השיר המתנגן ברוך, בצליל מיתר שירת מינור - זה בא מן השתיקה.


 אם לא תחכי לי בסופו של היום,
תהיי חלום שעה בשעה

אם תלכי ממני לשדה של אחר,
לא אוותר לך אולי את טועה

"אל תפחד,תשאף לדעת,אל תדאג,עוד תקיים" ...

 אל תפחד ממציאות נושכת ואנשים קרים
כל אחד סוחב בבטן,ומעט שעליהם רואים (מכתב לאחי.)

"עכשיו תלמד מזה לשיר במקום לדבר, תלמד לרקוד במקום ללכת, ואיך זה עצוב לא לזרום מול הזרם, ומזה לעוף? לעוף בשכלת"

Yael Hirak Yes, I would die for you, baby
But you won't do the same

Tell the devil I said "Hey" when you get back to where you're from


"זה לעבור את המדרגה, להתבגר, להיפגע, זה לשים את האדיוט ןהשטיות בצד, רק לשבת ולהירגע. "

 ״ירח בים יעזור,לסלק את החושך עם טיפה של אור...״

 תרצי בי - אני רוצה, גם אם עצב יחכה לי בקצה !!

 שנים הם שואלים, שנים לא מקשיבים,
שומרים הכל בבטן,
זה מצטבר וזה גובר וזה בסוף גומר,
על מה את מדברת?

 שנים הם נפתחים ונשארים סגורים, נאחזים ברוח,
כל אסון רודף אחר, זה בא זה מדבר,
חוזרים לפצע הפתוח...

 ‎' לא נרדם, לא אשאיר עוד חלום שייעלם לי...
עוד לא מאוחר, הזמן נעצר.. '
ביום הזה הניצחון בעצם זה שלא נשברת " מירי מסיקה

ומיני אז כבו עיני כל עולמי חשך עלי כי לעגו לי ידידי טוב לי מותי מחיי
אנה אלך אנה אברח איך אתנחם איכה אשכח

בדד, כמה טוב לא לדעת שידך כבר נוגעת בידו של אחר

אהבתי את שתיהן, אלי,זאת שלי הייתה וזאת שלי,
ככה באו לי צרות טובות, שתיים הן ולא יודעות.

 לא, אל תדאגי ילדה הכל יהיה בסדר
תפילותייך מתקבלות שם במרומים
אלוקים לא משיב ריקם דמעותיה של בת מלך
שבוקעות את כל הרקיעים

 אדם נולד שחקן, אמרו את זה מזמן,הוא משחק ומעמיד פנים
והעולם במה כאן לכולם
ואנו אנו, אנו שחקנים
יש אנשים עם צחוק על הפנים
יש אנשים עם חיוך תמים
ישנם כאלה, רוב הזמן בוכים
כמו נמאס להם מהחיים
ולא נדע אמת במשחקים
אז למה לא נהיה יותר כנים?
יש אהבה שבדבר תלויה
רק לפעמים טוב יהיה סופה
יש מבקש טובה, אך מתעלמים
מפנים לו עורף גם החברים
אז איך נדע מתי להאמין?
יש אשליות אפילו בשירים...כל מילה אמת...


כמה זמן עבר נשאר ממך רק שקט,
עד לאן את יכולה להתרחק,
מה את מרגישה האם את עוד צוחקת,
כשאני חולם אותך ומתפרק,
הולך על הקצה קורא לך ורוצה שתבואי


 לפעמים הים שקט ואין גלים - גם אתה לפעמים.
ומחר תזרח השמש מבעד לעננים ותרגיש יותר טוב, תרגיש נעים (:

לכי ילדה אהובה אל חופים רחוקים אל חלומות אחרים
יש עוד דרכים נסתרות להגיע דרכן לכי איתן

 היתה עוברת בכל יום, אותה שעה אותו מקום. הוא לא ידע את שמה אבל, היה ליבו הומה פמלה.
ויום אחד היא נעלמה, מכל דמותה נותר לו שמה. והיא תוהה האם אמת או רק חלום היתה פמלה.

באדם יש לב אחד, אם בו נשנא - באיזה לב נאהב?" (אהרן רזאל)

 הנער הזה - עכשיו הוא מלאך.
לא עוד יברכוהו, לא עוד יבורך.
אלוהים, אלוהים, אלוהים
לו אך ברכת לו - חיים.

 כשאמא באה ואומרת יש לך מכתב
הניצוץ חוזר לפתע אל עיניו
הוא מריח אז באויר את הגשם מתקרב
הוא מביא את אהבת חייו

 כי במקום שזרעתי בו עצב, גדל לו חיוך הם מסתכלים על זה הפוך
או סתם בעצם הם לא מכירים אותך

 גם אצלך החגיגה נגמרת ובחצות הביתה את הדרך קשה לך למצוא
מתוך החשכה אנחנו מבקשים -לקום מחר בבוקר ולהתחיל מבראשית.

יהללו,יהללוך מלאכים ולא תאבד דרכך זוהר ובחשכה!!:)

 מי זה קורא לך הלילה - הקשיבי מי שר בקול אלייך - אל חלונך
מי שם נפשו שתהיי מאושרת מי ישים יד ויבנה את ביתך.

 אני זוכר אותך בלב שלי שומר הגעגוע לא עובר .

 תגיד לי איך לעצור את הדמעות תגיד לי איפה יש עולם אחר לחיות
תגיד לי למה אין אמת, רק הזיות אז למה לנסות ולהמשיך עכשיו לבכות

גם כשהימים עוברים תגידי, למה הפצעים נפתחים? תגידי, למה זה כואב לי בפנים?

 אשליות, אשליות רבות אך רובן אינן מתקיימות
שם אולי בחלומות האשליות היפות מתגשמות P:

צחי לובלין אם הייאוש בא לקראתך
אל תתן לו יד
התחבר לנשמתך ולא תהיה לבד
לא תהיה יותר לבד
לא תהיה יותר לבד

אל תתן אף פעם
שתקוותך תתחיל לדעוך
אל תוותר, הייה מנצח
ואז תחשוב פתאום אולי
עד מתי לי עד מתי, אלחם?
זה כדאי?
כל זאת אזכור ואנסה, בחיי


למרות הכל אין דרך חזרה והכל עובר...
כל פצע שהגליד ושוב נפתח
היום צורב יותר
הוא מתאחה ומתחדש מעצמו
ושוב פורץ הכל ומתגבר
כבר לא נשבר והופך למשבר
והכל עובר. "

 טוב שרק נשארנו יחד - וטוב שיש לנו למי לספר (:

 שיסחף החול, שיישרף הכל - אני הולך..

גם אם אשב מתחת שמש לא ישרפו אותי קרניה כמו ליבי נשרף בלהבות אהבתך

 חום יולי אוגוסט אז היה כבד מאוד, שעת צהריים, הפלוגה הלכה בוואדי. תרשום בספר דף, מדובר במלחמות, תרשום פצועים שרועדים, וזה נורמלי.

"מזל שיש אותך
את מבינה אותי ואת מראה לי את עצמי
מתלהב כמו ילד מתפנק בך
ואז אני נשאר איתך ....
אני שקוע בנסתר שבך אוהב מה שגלוי
אני עבד לחוכמה שלך ואין בך כלום שפוי "

"כששאלתי אותך האם תיהי לי לעולמים,ענית: תביט לירח,שם יש כבר אדם"...

 כל הטוב מזמן הלך לו, אל תלכי איתו גם את ..

 כל האור מזמן הלך לו,אל תלכי פתאום גם את...


 ‎"אולי צריך להגמר כדי מחר להתחיל במקום אחר" אביתר בנאי

 "עלה קטן"...


היא זועקת אהבוני מלחמה אל נא תלמדוני את אהבתכם הראוני
תנו לגדול בשקט

קצב הליכתה קמט בשמלתה הם שיעידו הם שיגידו שדבק בה טעם האהבה

"הילדים לא גדלו, הם רק גבהו ומצאו עבודה..." :)


יש לי את הכוס הכחולה ערבבתי בה מים חצי אלכוהול
וכמה שהיא מלאה היא נראית לי תמיד ריקה מהכל

 נפרדנו כך היתה דממה לא היה כבר מה לומר הרחוב רגש הרחוב המה כמו לא היה דבר
---
תגידי שחם תגידי שקר תגידי שאין בי שום דבר
תגידי שטוב תגידי שרע תגידי תלך וזה לא נורא


 כשירד מבול על הרחוב אני אהיה לי גג לשמור אותי קרוב
בחורף מתרחב ברחובות צרים אני אהיה לי אש מאנשים קרים.

 לקחת פסק זמן ולא לחשוב
לשבת מול הים ולא לדאוג
לתת לראש לנוח מהפיצוצים
לתת ללב לנוח מהלחצים

אני יודע שזה לא הזמן
בעצם גם אני עוד לא מוכן
אבל הנשמה רוצה קצת מנוחה
לתפוס אויר בשביל לחזור לעבודה

אולי זה רק משבר קטן וזה חולף
אולי פשוט אני נהייתי קצת עייף....

 ״יותר של אשתה, אותך לא אכה- כי לחיי אותך שוב רוצה״ (המלאך)

״ תגידי כמה זמן- אבא שלך גנן? איך אני הוזה מן יופי שכזה!״ (עומר אדם)

והכי הכי טוב כמו שציינו פה לפניי זה עמיר בניון עם הציטוט המושלם;
״אני שקוע בנסתר שבך, אוהב מה שגלוי, אני עבד לחכמה שלך- ואין בך כלום שפוי״

 זהו נגמרה לי ההשראה. עכשיו יהיו לך שתי מחברות למלא

בלי להתכוון תן לעצמך ללכת
כל החישובים ייגמרו מאליהם
כמו העץ שקם לתחייה מן השלכת
משהו בך יאמר לך
המשך...
הו, לך ישר,
לך לבד,
אל תפחד.
אל תכעס,
לך תמים,
לך אחד....(שיר נבואי קוסמי עליז..)

 כל התהיות נעלמות ברגע,ועכשיו ברור מה חשוב ומה פחות...

 תמיד הכי חשוך לפני עלות השחר...

 גם אם שוב אעצום את עיני
השמש תזרח, כולם יחיו כאן טוב גם בלעדי
גם אם לא הייתי בכלל, הבוקר יבוא
העולם גדול מדי אלי העולם יפה מדי אולי

 איזה כיף להיות דמיוני להיות חופשי להיות המוני להיות כל מה שלא אני ולמצוא שמות יפים לכל החולשות שלי

תסתכלו איך לא טוב לילד איך ל-א זולגות לו דמעות

 מדוע הם בוכים המלאכים? אולי בגלל שזה לא קל להיות מלאך בעולם עצוב כ"כ

האמת היא אני אדם שמתגבר ורק מזה אני פוחד!

אביעד מעטוף מה אעשה אם תלכי לי, מה אעשה עם כל הפחד הזה,
שמור לי עליה, ותישמור גם עליי, כדי שלא אשתגע!!!


 משטרת המחשבות חייבת לעשות חיפוש בראשי

‎"כשהלב נשבר, זורח אור גדול"

"הרוח ההודפת את השחר בסוף עוד תשנה את כיוונה.."

אנחנו אוהבים אותך שאנן

‎'אתמול היה טוב, ויהיה גם מחר'

"למה בכוח ולמה בכאב?"

ורק מנגינות מזכירות,שבחוץ אפשר להיות משוחרר מכל פחד,רק כשהצל ואני ביחד"

 ‎"אלקו זה אחד שלא נחשב,אין לו כסף,אך יש לו לב זהב"

 ‎"השלם השבור לעולם איננו שבע,השבור השלם מתבונן עכשיו מהתחלה"...

 ‎"השקט שבוער בך יוצא מדי פעם לראות אם מותר לו לצעוק"

 אז תזכיר לי אלוקים גם כשאני עצוב שהכל כאן מתנהל במקצב שלו והכיוון הוא לטובה!
ולכל העצב שבראת וכל מה שנראה לא טוב...בראת את השמחה ואת התקווה!!!

כי בחיים הכל עובר, מטעויות למד והשתפר, מה שקולך הפנימי אומר - זו האמת שלך.

"גם השיר הכי שמח בא מתוך כאב,בא אלינו ונוגע בחדרי הלב...והשיר שיש בו עצב בא מתוך שמחה,כמו

כשאת מדברת , מתחת למילים בוכה

והימים גם הם לאט, דקות שנמתחות,
את לא יכולה להאיץ, לעצור את הדמעות"

 ‎"בסוף הדרך עוד תהיה מאושר".

לטעות זו חולשה אנושית,ולמחול מעלה אלוקית"



"אם רק תחייכי מי לא יתאהב בך? מי שרת רוצה יבוא, אל תלכי עם מי שלא.."

"לפחות יש פה קרב, לפחות יש מים, פעם היה רק בור.." (לילה כיום יאיר, אביתר בנאי)

"יום זה יפה מיום אתמול,ומחר יהיה יום יפה יותר מהיום" (בינת השכוי)

 ודוד של השכן שלי קיבל את הסמג"ד סיפרה אישתו של בן של אחותי (משינה,למה לי פוליטיקה)

פתאומית לעד, עייני בך הלומות, עת ברחוב לוחם...תאלמי אותי לאלמות"

 לא רוצה לחיות בשביל להילחם, (סאב) נלחם כדי לחיות!
תקווה- סבלימינאל
מילים: לא ידוע...

"האמת היא, אני אדם שמתגבר"




מגע הרוך גובר על המכה..רושם בתוך יומן מסע..כולנו עשויים אבק של אהבה..רושם בתוך יומן מסע"

לכל אדם יש דרכים שונות ואני בחרתי בך להיות הדרך שלי ...

שיר בעיפרון יש בו מלא סיטוטים יפים:)

אל תלך בדרכו של אחר ואל תכנע לחולשות שבגוף

 כשאנשים קטנים עושים צל גדול, סימן שהשמש שוקעת...

 והילד הזה הוא אני


נכון את יודעת, כל כך משגעת, לפני שאת בורחת, בואי בלי פחד, קחי אותי ככה" (יום-הולדת, ברי סחרוף).
"כל מה שקורה אני יודע שצריך לקרות, אני האש שלא תוכל להכבות" (נופל וקם, שב"ק ס')


יום אחד זה יקרה


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה