יום שישי, 4 במאי 2012

הציטוטים הגדולים ביותר/שורות חזקות ביותר

‎"זהו סוף העולם, סוף העולם, זה התחיל כשהפסקנו לחלום, כשהפסקנו כבר לקוות"

ג אתמול טעמתי ריח של חופש ועכשיו אני לגמרי מסטול..

 זה לא האמיתי שמחפשים,זה רק הרגש שחוטף מכה

"תתארו לכם עולם יפה
פחות עצוב ממה שהוא ככה
ואנחנו שם הולכים עם שמש בכיסים"

את ששכחתי היא תזכור, את זכרוני תשטוף באור, תיקח אותי קצת לאחור- נוסטלגיה!

"מה שמפחיד זה לא מוות, מפחיד יותר לא לחיות"

אם הייתי יודע שזה יום אחרון הייתי בטח אחרת עושה את הכל..

אסור לך לחשוב כשאת כל כך עייפה צאי לטיול לאור זריחה

 פרחים- הם הדרך של כדור הארץ לבטא צחוק!

לכל אחד יש זכות לחלום
סירות נייר במים
רציתי רק לשוט הכי רחוק

״במקום לראות את חצי הכוס המלאה..שפוך הכל לכוס יותר קטנה״

 ״בשביל הטוב צריך לסבול אבל שאני עצוב אני שוכח הכל״

 גם אם שוב אעצום את עיני, השמש תזרח וכולם יחיו כאן טוב גם בלעדיי.. :)

 לא מפחיד למות יותר מפחיד לא להיות

שיר לסליחה לטעות שרק קרבה אותי יותר אל המהות

 תמיד הכי חשוך לפני עלות השחר

 ‎"יש סיבות לכל דבר יש חלום שלא נגמר בסוף הדרך עוד תיהיה מאושר"

לא בשקיעה, לא בזריחה, לא במראה היום הזוהר. היופי הוא בליבנו פנימה


 ‎"משיח לא בא משיח גם לא מטלפן"

 ‎"When you try your best but you don't succeed..."


 ‎"מרחוק נדלק אור, אל תסטה כדי שתוכל לחזור..."

 ‎"There Can Be Miracles When You Believe "

יש אי שם, מישהו חושב עלייך, מישהו רוצה אותך כל כך, יש אי שם..."

"עוד יש מפרש לבן באופק מול ענן שחור כבד"
"מלנכוליה, את אהובתי"

כי לפעמים במשא ומתן מורידים אותנו נמוך וזה קורה ביני ובינה

אם תדע לאהוב האהבה תבוא אליך"

האגדות יפות הן, עד שפתאום עפות הן, רק אלוקים ידע לאן".


 ‎"ביום הזה, הנצחון -בעצם זה שלא נשברת..."

‎"במקום שיש אמת שם הלב שקט"

 ‎"כל הנקודות כבר מתחברות לקו משהו חדש מתחיל אצלי עכשיו"...

"מדוע אין לו לאדם מה שהוא רוצה? משום שאינו רוצה מה שיש לו. אילו רצה מה שיש לו,
הרי היה לו מה שהוא רוצה.." (הג"ר דוד מנוברדוק זצ"ל).

"אני רוצה לשאול שאלות
להבין את דרכו של עולם
אני נודד בין טעויות
ללא כיוון, ללא שליטה
להיאחז במשהו
ואולי יש עוד סיכוי

שאת תבואי, תבואי אלי..."...

"אבא אני רוצה להיות בטוח בכל ליבי שלמסע הזה יהיה סוף טוב.."

‎" עוד מעט יגמר הסרט, בקרוב- המציאות "

‎"יש לך כל כך הרבה עצמך מעצמך, שלא נשאר לך מקום למישהו אחר" (שבר ממולי- של לירן דנינו)



"עם מכלול הקוצים והצמחים שנכנסו לי לגוף אפשר להקים ערוגה של מטר על מטר, אבל אלו לא סתם קוצים - אלו קוצי ארץ ישראל"..
(אוריאל פרץ)

‎"יוצא שאת תמיד שותקת אבל בפנים זה בוער ונשרף הכל, כל המילים שנעלמו תמצאי אותן בחלומות של אחרים"

תיקון "יש לה כל כך הרבה עצמה מעצמה שלא נשאר לה מקום למישהו אחר"*

נעמה מייזליש ‎"אם לא הייתי מתבייש היתי מודה שטעיתי בדרך.."(הבושה, אריק איינשטין")

"כולם כאן מחליפים ומחליפות. דירה או צבע שיערות, ריהוט רעים, כלבים שמות, שמלות ובעיקר את הדעות.." (ליפא העגלון, אריק)

"זה משחק האהבה, מי שנכנס יוצא נפגע.." (נפגשנו, יצחק קלפטר)

."תן לשינוי לצמוח, אל תפחד מהפחד.. הפחד הוא שער.." (אביתר בנאי- מתנות)

‎"רק הרעם אי שם עוד גורר רהיטים, כענק מחייך ושותק על לא כלום".

‎"אדם צריך שתהיה לו מילה,
קצת מקום בעולם,
אהבה לא נשכחת,
וקול אמיתי לתפילה,
ורגע מושלם,
כדי לתת ולקחת,
ולא לפחד מהפחד"
(שלמה אצי ודודו טסה- "לתת ולקחת" )


‎"עדיף לרוץ לאש, לדרוש לא לבקש, ממה את מפחדת? אין מה לחשוב כשהוא אומר, אין זמן יפה יותר, הביאי את היום..." (הפרויקט של עידן רייכל)

‎"לא גיבורים אנחנו,כי מלאכתנו שחורה"


‎"מה הזמן מסמן לי, זה הכל שאריות של החיים" או בגירסה קצת אחרת "מה הריח מסמן לי, זה הכל שאריות של החמין" :) שבת של שלום יהודים יקרים.

אם לאלוהים לקח שישה ימים לברוא את כל מי שיש כאן,
מי אני שאמהר ואנסה לשנות את הכל.


 ‎"מה שהיינו אתמול כבר עבר
ומה שרצינו להיות עוד נשאר
חלום מיותם היטב מכוסה
ואיך נתעורר אם לא ננסה"

 כי בחיים הכל עובר מטעויות למד והשתפר, מה שקולך הפנימי אומר - זו האמת שלך!

מישהו גדול, שם ישמור עליי שלא אפול

תן לשינוי לצמוח, אל תפחד מהפחד", "לפחות יש פה קרב, לפחות יש מים, פעם היה רק בור"

לא נשאר לנו אלא לחבק את הצער,להגיד אתמול היה טוב ויהיה גם מחר...."

אתה נמצא במקום בוא נמצאות מחשבותיך. ודא שמחשבותיך נמצאות במקום בו אתה רוצה להיות. (רבי נחמן מברסלב)

אל תשאל שאלות,לא תמיד יש תשובה והמילים בוגדניות

 ‎"תבכי עכשיו,אני כבר לא יכול לבכות, אני תפקידי לנגב לך את הדמעות..." שלמה ארצי

 אומרים שלא רחוק מחדרה, בין הים לבין החולות
יש מקום שבו זורחת השמש בלילות
רק אצלינו לא תמיד היא זורחת
רק אצלינו משו מה אור חסום
יש אנשים שהתרגלו לחיות ככה
איזה אבסורד"

מחפשת אותך בפנים, אתה כבר לא זה שהכרתי...

‎"אז תאמין שאם קלקלת - אתה יכול גם לתקן.. כן, כן.."

 ‎"בנקיק נסתר בצוקים
אילה שותה מים
מה לי ולה
אלא צוקי ליבי
אלא מעין חיי
אלא הנסתר"

אם אין אני לי,מי לי?

מטעויות למד והשתפר
מה שקולך הפנימי אומר, זו האמת שלך
לא, לסלוח זו לא חולשה
נצור אהבה בדרכך
ודע, את כל הסובב אותך.

לאדם יש לב אחד- אם בו נשנא- באיזה לב נאהב??!

וזה יבוא , אתה תראה ..

"ממעמקים קראתי אלייך בואי אליי, בשובך יחזור שוב האור לעיניי..."

 השארת לי רק מילים מקלט בין הצללים, ספרים מסודרים ובין החדרים..

 you can check-out anytime you like, but you can never leave.

 ‎' זה שלך יקשיב לא תמיד הוא גם יחבק'

 ‎'If you told me to cry for you I could
If you told me to die for you I would

את ואני זה המבט המבויש הזה מעט ,זה סימני השאלה- אחרי כל סוף והתחלה

עת ברחוב לוחם, שותת שקיעות של פטל, תאלמי אותי לאלומות.

 ‎"How many times can a man turn his head
Pretending he just doesn't see?"
-Bob Dylan

 יפה שקיעת שמש ללב עצוב/ באמצע הערב, בוקר חדש עלה/ לבבי התרגל אל עצמו ומונה במתינות דפיקותיו

לא, לא אל תדאגי מחכה, איפה שתהיי... ואני כמו שוטה שוב קורא בשמה

 It's like 10,000 spoons when all you need is a knife

רק אל תפגע בשום אדם, גם לא בעצמך


שאלוקים ברא את החושך הוא ברא לנו ירח שיראו איך אנחנו בודדים את הירח שם גבוה שלא נוכל ליגוע ויש כמה שעדיין מנסים..

 ‎"כשהחושך משתלט עליי,אני רץ אל האור" ,
"שמור על האמונה , היא תשמור עלייך ער " ,
"משקה את עצמי בדעת , מרווה את השורש עמוק"
"הדברים הברורים של אתמול היום ריקים לי מתוכן , אני כאן , אני שם , עכשיו אני חופשי .....אני זמר מדורות שר את שעל ליבי"
"עד שנפגשנו אני ואת , הייתי צריך את הכאב כדי לרגע להתקרב"

 וזה יבוא אתה תראה הידיים הקפוצות יתארכו והלב השומר לא להפגע יפעם בקצב רגיל זה יבוא כמו שהטבע רגיל

"כשלא בוער כלום,
והכול שליו ושלם את שלמותו "
(שעות של אמת)

 נדודים נדודים
לאן לאן
למקומות אחרים
רחוקים מכאן
אגמים אפלים
ושדות תלתן

תמר גרינברג לאיפה נעלמת ממה את בורחת,
את יפה יותר ממה שאת יודעת
תרימי ראש תושיטי יד לעצמך
הכל פה זה בעצם בשבילך!!

it's better to have had your wish than to have wished you had


 שדות ביקשו אל הגשם הגלים ביקשו אל החוף ואני ביקשתי את ליבך לקטוף

 יש משפט כזה באיזה שיר עידן??? אתה שומע שירים מוזרים

‎"כשעצובים הולכים לים לכן הים מלוח"

‎אל תקטוף, נערי,
יש פרחים שבני חלוף,
יש פרחים שעד אינסוף,
נשארים במנגינה..."

 ומי אמר לך שאת מוכרחה ומי דחף אותך לקיר בתוך כל מישהו את יכולה לשמוע איזה שיר

 no good times, no bad times, their's no time at all , just the new york times


"הזמן עושה את שלו, והוא מזור לכל שקורה"

It's a mystery to me
we have a greed
with which we have agreed
You think you have to want
more than you need
until you have it all you won't be free


‎"בסוף יוצאים מחוזקים לעולם..." :)


לאן הברווזים עפים כשהאגם קפוא כל יום קורים ניסים,גם לנו עוד יקרו

‎"אור גדול מאיר הכל,
ויותר כבר לא צריך לשאול,
אני בא ללמוד ממה שטוב,
ולחיות.
להתחיל הכל מהתחלה,
כמו לנשום בפעם הראשונה,
אני כאן, לא מתבזבז..."

 ‎"לפעמים הלב נשבר אבל לא מפסיק לרקוד"
"עולמות שלמים עוד מחכים שנגלה
אבל אנחנו עסוקים עוד בלקנות ולקנא"
"רק את עצמו יכול אדם לשנות ולראות שהשתנה העולם
כל כך רבות הן הדלתות שלא נפתח אף פעם"

 Every whisper
Of every waking hour
I'm choosing my confessions
Trying to keep an eye on you
Like a hurt lost and blinded fool
Oh no, I've said too much
I haven't said enough.

 אישה אחת אמרה לי שבכלל זה לא כדאי לי,אבל מה היא מבינה? אני עוד שניה נוגע

חנוש ישראלי כשהפסיק אוהב ת'נקודה
תמיד הוא אומר לה
חוזר ואומר לה
שהוא פסיק על ידה

 חפש תמיד רק את הטוב שבאמת נחוץ לדב ושכח את הצרות של החיים...

 ‎"מי יודע מדוע ולמה?"


"הוא מנסה לסגת,ומלך לא להיות, אם כי מתוך עיניו ניבט לי- מלך החיות!"

 הייתי עצוב כי לא היו לי נעליים, עד שפגשתי באדם שלו היו לו רגליים. (וההמשך- פחות יפה לדעתי- אבל מי שאל אותי בכלל:) אז אמרתי לו: “יש לך נעליים שאתה לא משתמש בהן?”
סטיבן רייט

‎"תחליף תחנות תמיר ערוצים
תשוטט כאוות נפשך בעולם
תחשוב שאתה מחוץ לכל זה
לא נוגע לך זה שם
אבל בינתיים בעצם מה שקורה זה
שאתה עוד אחד שיורה ויורה
מתרגל לחסל בלחיצת כפתור
חיית טרף גלדיאטור "


"אהבת אחים, לא בשמים היא כי אם בפנים. לאדם יש לב אחד, אם בו נשנא באיזה לב נאהב? אז בלי המחלוקות, וכל הויכוחים, כי לא בשביל זה באנו לכאן אחרי כל השנים.." (זמן הגאולה - אהרון רזאל)

 מתי בפעם האחרונה עשית משהו בשביל מישהו (או מישהי :))
-יענקל'ה רוטבליט-

מתן בלוך לא אמרתי שאת לא בסדר, רק שלא מוצא לי כבר זמן להגיד..."(ההמשך הורס אז הפסקתי באמצע המשפט)

 וְיִהְיוּ רַחֲמֶיךָ מִתְגּוֹלְלִים עַל עַם קָדְשֶׁךָ לְהַשְׁקוֹת צְמֵאֵי חַסְדֶּךָ מִנָּהָר הַיּוֹצֵא מֵעֵדֶן .... שַׁבָּת קוֹדֶשׁ נַפְשִׁי חוֹלַת אַהֲבָתֶךָ (!!)

צָמְאָה לְךָ נַפְשִׁי
כָּמַהּ לְךָ בְשָׂרִי
בְּאֶרֶץ צִיָּה וְעָיֵף
בְּלִי מָיִם
כֵּן בַּקּדֶשׁ חֲזִיתִךָ
לִרְאוֹת עֻזְּךָ וּכְבוֹדֶךָ

רוח לא עולה כסף, גם לא חלומות.
חוץ ממך כלום/ רמי קליינשטיין

 ‎"הזמן הוא תרופה לכאב להמחיש כמה כוח ללב גם כשנדמה שזה לא אפשרי" מתוך "מנגינה" שירו של אייל גולן בביצוע מקסים כמו שר-ק אייל יודע לעשות

מכאן אתה רק יכול לעלות "

תמיד ידעת למצוא בי עוד קצת אור שממני נעלם/ כל יבשה היא ספינה שטובעת כשחופרים מקלטים

 אם יש לי מיתרים הם מתנגנים ברגש וכו'

‎"בדרכים בין כפר לכפר בין יער לבין עיר גם ברעב וגם בקור הם לא חדלו לשיר"

הציטוט שהכי מתאים כרגע זה "לא תבואי שישי שבת זהו יום הבוחר"

 את כל מה שנשאר מהכוח שנגמר אשמור לי למחר, לעוד יום נהדר..:)

זה היה סיפור של חורף, לא יותר...

לא קלה דרכינו ובשכול מלווה
אך לשיר בת אשר כבר יש מנגינה
ואותה הרוח שסבבה את הבקעה
נושאת את דגלינו עתה..

‎"אבל בסוף שזה נגמר יש תשובה לכל דבר.."ועוד כמה משפטים מהשיר הזה..

הגלים של סן דייגו לא רוצים להישבר..

איבדתי הגיון בכל השגעון הזה

 אז איך זה שאני מרגיש רחוק?

לא אפסיק ללכת, בשבילך אהבה,

דניאל פנט וללכת זה נותן בי כוח
וכמו אש כך גם את אהובה אם חזק מסתכלים בך, יורדות הדמעות..." (נתן גושן/יודע)

ויש סיבות לכל דבר, יש חלום שלא נגמר בסוף הדרך עוד תהייה מאושר..." (קובי אפללו ועילי בוטנר-מכתב לאחי)

‎"כלום זה לא סתם.."

‎"אז אצלי הכל בסדר
עד שאני נשבר
וכלום ממני לא נשאר "
"רבות הדרכים לאהוב אותך
ארוכה ביותר הדרך לשכוח
אהבנו עמוק
אהבנו פתוח
אבל הכי בטוח זה מרחוק.."

אתמול היה טוב, ויהיה גם מחר!!

 אומרים שהשמש שלנו בוערת כבר מליון שנה, תגיד לי, כמה יכול לבעור אדם ובסך הכל בשביל מה

 אם היאוש בא לקראתך אל תתן לו יד, התחבר לנשמתך ולא תהיה לבד

 ‎"יש בי אהבה והיא תתעורר ותיגע, יש בי אהבה והיא תנצח..." (יש בי אהבה/ אריק איינשטיין)

‎"כולם סוחבים בבטן ומעט שעליהם רואים"
"ענה לי לפני שיהיה מאוחר מדי "

‎"אל תחשבי יותר מדיי, לאנשים תמיד יהיה מה לומר. שיגידו, שיגידו, אז מה..."
רמי קלינשטיין- רוצי קטנה

‎"המציאות השבורה לקחה אותה רחוק
הרבה ימים של בכי, מעט ימים של צחוק
תמונות ילדות של קיץ תלויות לה על הקיר
מדהים כמה חיוך יכול להסתיר

והיא הבטיחה לעצמה: גם אלוהים לא יעזור
כלום כבר לא ישבור אותי, כלום כבר לא ישבור
ואישה אחת אמרה לה, אבל היא לא הבינה
את לא אישה פלדה, את אישה חרסינה "

‎"חצי מסתורי חצי שקוף
חצי נשמה וחצי גוף
חצי מודע חצי מתעלם
חצי רוצה להיות שלם
מלחמות בתוך הלב"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה