יום רביעי, 5 בדצמבר 2012

אז מה תוצאות החיפוש החזקות ביותר בגוגל?
Zeitgeist -האתר לניתוח תוצאות של גוגל

העלייה הכי גדולה בחיפושים בגוגל ישראל ב-2012: "גולן טלקום"

אחרי הרפורמה בסלולר, שהכי עניינה השנה את הציבור הישראלי, הגיע למקום השני החיפוש אחר "הפרויקט של רביבו" ■ וברשימה נוספת שפרסמה גוגל - רשימת ה"איך ל..." - למקום הראשון הגיעה השאלה: "איך לעשות כסף?"

גוגל ישראל פרסמה היום (ד') את מדד ה-Zeitgeist השנתי שלה, מדד לשיקוף הלכי רוח בציבור הישראלי הכולל את הביטויים שישראלים חיפשו הכי הרבה השנה במנוע החיפוש של החברה.
גוגל
גוגל. צילום: אי-פי
לפי הרשימה, הרפורמה בסלולר עניינה השנה את הציבור הישראלי: "גולן טלקום" הגיע למקום הראשון ברשימת השאילתות "החמות" של השנה, כלומר מילים שהחיפוש שלהן רשם את העלייה הגדולה ביותר ב-2012.
למקום השני ברשימה זו הגיעה "הפרויקט של רביבו", להקה שמחדשת קלאסיקות זמר ים תיכוני. למקום השלישי הגיע המונח "שביתה", שעקף את "אינסטגרם", אפליקציית עריכת התמונות שהתברגה למקום הרביעי ברשימת החיפושים הצומחים.
למקומות הבאים הגיעו לפי סדר יורד, המילים: "וויטני יוסטון", "צביקה הדר", "חוק טל", "אבי הזמר" (שם של תוכנית בערוץ מוסיקה 24), "החלקיק האלוהי" ו"צבע אדום".
רשימה נוספת שפרסמה גוגל היא רשימת ה"איך ל..." (How to). למקום הראשון הגיעה השאלה: "איך לעשות כסף". מסתבר שישראלים רוצים להשתמט כמעט כמו שהם רוצים להתעשר. למקום השני הגיע השאלה: "איך להוציא גימלים". למקום השלישי הגיעה השאלה: "איך עושים ילדים", טבעי בעולם שבו האינטרנט החליף את שיחות "הציפורים והדבורים" עם ההורים.
עוד הופיעו ברשימה: "איך למשוך אישה", "איך לבנות אפליקציה", "איך מתנשקים צרפתית", "איך להתגרש נכון", "איך להשתזף נכון", "איך להפסיק לעשן", ו"איך להיות מקובלת".
בתחום החדשות והאקטואליה הביטוי שהעסיק את הגולשים מישראל יותר מכל היה "עמוד ענן", ולאחר מכן "שביתה כללית במשק". במקום השלישי בקטגורית האקטואליה הגיע "משה סילמן", האזרח שהצית עצמו במהלך הפגנת המחאה החברתית בקיץ.
למקומות הבאים הגיעו הביטויים: "אולימפיאדה", "סנדי" ו"פיגוע בבורגס".
בשנה שעברה הובילו את החיפושים הצומחים בגוגל אתר המשחקים Friv, אייפון 5 (באנגלית) ו'רמזור עונה 3' של קשת.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה