יום רביעי, 22 באפריל 2015


לוקישונים לצילומים: 

רשימת מקומות מתאימים לצילום ביום החתונה:

בכל רחבי הארץ

חוף הים

צילום לחתונה במרכז

פארק הירקון 
תל אפק - אנטיפטריס 
נווה צדק 
תל אביב - כיכר ביאליק 
שוק הפשפשים 
שפיים 
חולון - גני סיפור 
פלמחים – נחל שורק, פארק שורק 
בית חנן – חוות סוסים
מזכרת בתיה

צילום לחתונה בשרון

הוד השרון - שפך הירקון – חוות עדנים
המרינה הרצליה
מצפון להרצליה - הגן הלאומי אפולוניה
חורבת קאקון
קיבוץ חן – פארק אוטופיה
פארק רעננה

צילום לחתונה בירושלים

הגן הבוטני
שדרות ממילא
מיני ישראל
עין כרם
עמק המצלבה
ההרודיון
שוק מחנה יהודה
המושבה הגרמנית
טיילת שרובר
טיילת האז
הר הצופים
יד השמונה
נחלת שבעה
לטרון

צילום לחתונה בצפון

בין בנימינה לזכרון יעקב - מבצר שוני
קיסריה העתיקה
זכרון יעקב - רמת הנדיב
זכרון יעקב – גבעת זמארין
עין הוד
ניר עציון
חיפה - הגנים הבהאים
חיפה – המושבה הגרמנית
הגן הלאומי בבית שערים (ליד רמת ישי)
עכו העתיקה
הגשרים התלויים בנשר
חוף דור

צילום לחתונה בדרום

קיבוץ חצור
מערות בית גוברין
אמציה-שקף
קיבוץ אור הנר
יער יד מרדכי
פארק אשכול
מרינה באשקלון
כמו תמונות על חוף הים, רק בלי החול ועם עוד כמה אביזרים המגוונים את התמונות.
במרינה באשקלון יש יאכטות והרבה, אפשר להיכנס לאזור באופן חופשי ואפילו עם רכב.
אם הצלם מכיר בעל יאכטה או שבאים ומבקשים יפה, אפשר להשיג סט תמונות יפות במיוחד שבו נראה הזוג כאילו הוא באמצע הפלגה מסעירה במימי הים התיכון. גם תמונות על המזח יראו טוב, אם יש לכם מזל תוכלו להצטלם עם איזה דייג משועמם והצייד שלו באותו יום. אם כבר מגיעים למרינה, כדאי לעשות את זה בשעות בין הערביים בהן תוכלו להשיג בנוסף לתמונות הרגילות גם תצלומי שקיעה יפים ופסטורלים שירעידו את מיתרי ליבה של כל אמא ממוצעת.

חוף זיקים
תמונות חתונה על הים תמיד מצליחות, אלא אם כן הצלם שוכח להוריד את הכיסוי מהמצלמה. חוף זיקים נמצא בקרבת העיר אשקלון ומעניק אווירה ספונטנית ומיוחדת. זיקים הוא חוף מוסדר שעולה כסף להיכנס אליו אבל כתוצאה מכך הוא נקי, מסודר ומהנה להיות בו. אפשר להצטלם על החוף עצמו, כשהחול נכנס לנעליים או בין האצבעות, אפשר לתפוס תמונות על רקע הים או על רקע של תחנת הכוח של אשקלון והעשן שלה. תמונות על המזח של תחנת הכוח יהיו יפות וכמו בכל ים בעולם, תמונות בשעת השקיעה יהיו מתקתקות, בדיוק כמו שכולנו אוהבים.

מחנה נתן
נמצא לא רחוק מבאר שבע ובעבר היה משמש נמל תעופה צבאי למטוסים קלים.
כיום משמש המקום חברה פרטית המפעילה בו קו תעופה קטן של מטוסים פרטיים הנמצאים בתוך אנגרים גדולים.
תמונות שלא רואים אצל כל זוג אפשר לעשות ליד המטוסים או על כנף המטוס. רצוי להיכנס לתוך ההאנגרים של המטוסים ולהצטלם שם. הכניסה היא חופשית (אלה אם כן יעצרו אתכם בשער ואז עדיף לבקש יפה), אחרי שממצים את תצלומי חיל האוויר, כדאי להרים את המבט ולראות את המדבר הנטוש מאחורי הבסיס, שם יצטלמו התמונות היפות ביותר בין החול והצמחים הירוקים-צהובים.

קיבוץ מבקיעים
הקיבוץ נמצא מעט דרומית לאשקלון בדרך לשדרות. כמו בכל קיבוץ בארץ, האטרקציות לתמונות לפני החתונה הן הרפת, האסם והמבנים הנטושים בקצה הקיבוץ. כמובן שהפסטורליה בתמונות הללו חוגגת ומי שאוהב טבע וריחות של חיות יהנה מאד. תמונה בבוץ של הרפת בחברת פרה או שתיים תהיה רעיון נחמד ומקורי. מספר תמונות באסם, עם ערימות החציר ומלבני הקש יכולות להיות חושניות מצד אחד ומרמזות באופן עדין אך אירוטי מצד שני. כמובן שאפשר לגוון ולהצטלם על רקע המבנים הנטושים שבקיבוץ או להיכנס פנימה וללטף את קורי העכביש תוך כדי הפלאשים.
לקיבוץ נכנסים עם אישור מראש ותאום מוקדם.

מזכרת בתיה
ישוב שקט ושליו הנמצא בקרבת צומת ביל"ו. במקום מבנים עתיקים ששווה להצטלם לידם, מסביבם בתי קפה יפים ומיוחדים שמציעים מעבר לכוס קפה גם פינות חמד רומנטיות לתמונה ב"הפתעה". 
הבנייה בישוב, בעיקר במבנים הישנים, היא בסגנון ארכיטקטורי בן כמעט 200 שנה, דבר נדיר בימינו. כמובן שיש הרבה פינות ירוקות, אבל הצמחיה היא לא הסיבה שבגללה מגיעים למזכרת בתיה. 
הסיבה העיקרית ששווה להגיע עד מזכרת בתיה זה תא טלפון אדום בסגנון אנגלי ישן שנמצא במרכז הישוב. כל מי שמגיע לשם עם מצלמה חייב, אבל ממש חייב לתפוס לפחות תמונה אחת עם התא הזה.

כפר בדואי
מעט אחרי באר שבע, לכיוון דרום, יש מספר כפרים בדואים שישמחו מאד אם תבואו לביקור, תצטלמו אצלם ואולי במקרה גם תקנו משהו, פסל, נעליים, גמל או אישה...
תמונות אלה מיועדות בעיקר לזוגות שאוהבים את המדבר ומחפשים אותנטיות ותמונות מיוחדות.
אפשר להצטלם בתוך האוהלים (חשוב לזכור שזה הבית של האנשים הנחמדים האלה ולא להרוס או להתייחס בחוסר כבוד), עם הגמלים והכבשים, עם בדואי בלבוש יומיומי רגיל או פשוט לפרוש 50 מטר לתוך המדבר ולהצטלם עם השקט, החול והאבנים. הבדואים מאד מכניסי אורחים וישמחו לארח אתכם לכמה דקות בביתם ואפילו יעזרו במיקום החפצים והכל כדי שלזוג הנסיכים תהיה עוד תמונה לאלבום.

הטיילת של אילת
היכן נמצאת הטיילת של אילת כולם יודעים, וגם אין צורך להכביר עליה במילים.
הפוזיציה הראשונה בה אפשר להצטלם היא על הטיילת עצמה, בלילה, ליד כל הדוכנים והמוני האנשים ועל רקע הים והאורות של בתי הקפה על החוף.
ביום, אפשר ללכת לתפוס תמונות במזחים השונים, ליד או על סירות התיירים ובין הדייגים זגוגי העיניים.
רעיון טוב יהיה להיכנס למים, רק כמה סנטימטרים, ולהצטלם על רקע הרי אדום המדהימים והבוהקים. כמובן שגם בשקיעה כל תמונה על רקע הים והרי אדום תהיה מרשימה מאד, אם רוצים לגוון עוד יותר אפשר להסתנן (או פשוט לבקש) לאחד מבתי המלון החדשים בעיר ולהצטלם בלובי או ליד הבריכה.

פארק לכיש
בכניסה לאשדוד מכיוון כביש הנמל, נמצא פארק לכיש שלאחרונה סודר וטופח על ידי העירייה והפך למקום מועדף לצלמים וזוגות מאזור הדרום. במקום אפשר למצוא עצים, צמחייה והרבה דשא, דברים שתמיד נחמד להצטלם איתם, אולם האטרקציה הגדולה בפארק לכיש היא הנחל (שאמנם לא הכי נקי אבל עדיין זורם) והגשר שעובר מעליו. את הגשר מחזיקים עמודי בטון גדולים ומיוחדים שצילום לידם הוא חובה וכמובן שגם צילומים על הגשר עצמו יהיו יפים. האבנים העתיקות המשולבות לאורך כל הפארק ביחד עם הגשר והנחל משרים אווירה רגועה ונעימה וביחד עם הירוק מציגים מקום אידיאלי לצילומים לפני החתונה.

גבעת ברנר
הקיבוץ הכי גדול בארץ היום נמצא באזור צומת ביל"ו, צפונית לגדרה ודרומית לרחובות. 
בגבעת ברנר מדשאות רחבות, יפות ומטופחות, הרפת המסורתית עם הפרות הבלתי נלאות והאסם בו נפגשים בני הנוער לשעה של גילויים. 
אפשר להצטלם באסם עם החציר וריבועי הקש שמזכירים תקופות אחרות ולילות קסומים, בצריף ישן שבקיבוץ, ברפת עם הפרות או בדשא עם הכלבים והילדים.
הכניסה מותנית באישור של הקיבוץ, אותו ניתן להשיג בקלות ובשיחת טלפון אחת.

המצודה באשדוד
קצת עתיקות, קצת חול, הרבה שקט ושלווה וזוג צעיר יפה ומאוהב - מתכון בטוח לצילומים טובים ורומנטיים. במצודה באשדוד אפשר למצוא כל מיני אבנים עתיקות, מקומות נסתרים וקרירים, מערות קטנות וחומות גבוהות, כל מה שצריך לתמונות לפני החתונה.


צילום חתונות באשדוד – אם החתונה שלכם נערכת באזור העיר אשדוד, קחו את צלם החתונות שלכם לפארק לכיש, המקום מלא באטרקציות נחמדות שיכולות להפוך את תמונות החתונה שלכם למעניינות. מיקום נוסף מעניין לצילום חתונות הוא הטיילת שעל שפת הים שהופכת כל תמונת חתונה לחלום.

מקומות נוספים יפים לצילום חתונות בעיר אשדוד הם גבעת יונה אשר סמוכה לנמל ויש בה מגדל אור מואר, אזור הנמל והיכן ששוכנים הדייגים כל אלה מהווים מקומות נפלאים

צילום חתונות ביבנה – אם החתונה שלכם נערכת באזור העיר יבנה, קחו את צלם החתונות שלכם לאזור פארק המים, בפארק המים בשעות החשיכה יש אורות צבעוניים וגבעה שיכולים לשדרג כל תמונת חתונה.
פארק הסנהדרין ואזור החולות., אם אתם בעיניין של קרבה למקובלים ולדת תוכלו להצטלם כמה תמונות גם באזור קבר רבן גמליאל.

צילום חתונות ברחובות – אם החתונה שלכם נערכת באזור העיר רחובות קחו את צלם החתונות שלכם לאזור מכון ויצמן אשר נמצא בפארק המדע. האזור רווי מדשאות ירוקות עצים ופרחים מלבלבים שישרו בכם באופן טבעי שמחה וחיוכים. מקומות נוספים יפים לצילום חתונות באזור העיר רחובות הם בישוב מזכרת בתיה שם יש תיעוד של בניה עתיקה וישנה שהופכת כל תמונה ליפיפיה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה