יום שני, 28 בדצמבר 2015

גוגל מציגה 9 פקודות קוליות חדשות ל-Google Now

גוגל הוסיפה 9 פקודות קוליות חדשות במטרה להפוך את החיים שלכם לקצת יותר פשוטים בעיקר בזמן נהיגה או בישול כששתי הידיים שלכם ספוגות שמן

מקור: Google Now
Google Now, העוזר האישי של גוגל, ממשיך להתחדש ביכולות חדשות כל הזמן. אם ברשותכם הגרסה האחרונה של האפליקציה, הנה מספר שדרוגים ופקודות שתוכלו להפעיל בעזרת הזיהוי הקולי שבמכשיר. (כמובן שאת כל הפקודות הללו אפשר להפעיל גם דרך הקלדת השאילתא בשורת הכתובת של Google Now).

1. הפעלת או כיבוי הפנס

כדי להפעיל או לכבות את תכונת הפנס במכשיר הטלפון שלכם עליכם להגיד ״Turn Flaslight On" או "Turn Flashlight off" (אחרי צמד המילים OK Google כמובן). אגב, ניסינו גם את הקומבינציה של "Turn on/off Flaslight" וגם היא עובדת בקלות ובמהירות.
מקור: צילום מסך

2. הפעלת או כיבוי הבלוטות׳ ו-WiFi

נכנסתם לרכב ואתם רוצים להתחבר לדיבורית? הפעילו את Google Now ידנית או דרך הקול (OK Google) ואמרו את רצף המילים – Turn Bluetooth On, רוצים לכבות? Turn Bluetooth Off. כנ״ל לגבי WiFi – להפעלה – Turn WiFi On, לכיבוי – Turn WiFi Off.

3. קריאת הודעות

כדי לקרוא את כל הודעות הטקסט שהתקבלו במכשיר (דרך הממשק הרשמי של המכשיר, ולא אפליקציות כדוגמת וואטסאפ) יש להגיד ״Read my messages״ או ״Show my messages״. לאחר שממשק ההודעות יפתח, ניתן להמשיך ולהשתמש בפקודות קוליות כדי לקרוא אותם בקול רם, או להשיב להן.

4. ניגון מוסיקה

כדי שלא תבצעו קליקים מיותרים, פשוט תגידו ״Play music״ ומיד יפתח יישום המוסיקה של Google Play, עם השירים שלכם – במידה ויש לכם שם רשימת השמעה. ניתן גם לבקש מגוגל שיפתח אפליקצית מוסיקה אחרת, על ידי צירוף המילים ״Play music in״. מכיוון שהמכשיר שלי יחסית חדש, טרם העברתי אליו שירים ולכן ניתן לראות שרשימת ההאזנה שלי ריקה.
מקור: צילום מסך

5. הפעלת יישומים

השתמשו בעוזר הקולי של גוגל כדי להפעיל כל יישום הקיים במכשיר שלכם. רק תגידו ״Open…״ ואת שם האפליקציה מיד אחריו, וזו תופיע על המסך.

6. להתקשר או לשלוח הודעה

הפיצ׳ר הבא קצת יותר מתוסבך. במידה ואנשי הקשר שלכם במכשיר מופיעים בעברית, מדובר בתכונה קצת פחות רלוונטית עבורכם. אם אתם נמנים מאלו שהמכשיר שלהם כולו באנגלית, זו תכונה בהחלט שימושית. כדי להתקשר או לשלוח הודעה לנמען ספציפי, יש להגיד ״Call..״ או ״Text״.. ואת שם איש הקשר. אתם יכולים גם לנסות להכתיב למכשיר הודעת טקסט שלמה, בהצלחה.
אגב, אם תרצו יש גם אפשרות לשלוח הודעות וואטסאפ; פשוט אימרו OK Google או ליחצו על אייקון המיקרופון ואמרו: "Send a Whatsapp message to Roy". השירות יסרוק בזריזות את אנשי הקשר של הוואטסאפ שלכם ולאחר מכן, הוא יבקש מכם להגיד בקול את תוכן ההודעה. לאחר שתכתיבו תתבקשו לאשר האם לשלוח או לבטל את השליחה וזהו.

7. הגדרת שעון מעורר

פיצ׳ר לא מאוד חדשני אבל שימושי הוא הפעלת השעון המעורר במכשיר. אם תאמרו לגוגל ״Set An Alarm״ יפתח ממשק מינימליסטי של השעון בו תוכלו להגדיר התראה. יחד עם זאת, אם תרצו לשלוט בהגדרות הנוגעות לצלצול תצטרכו להיכנס ליישום השעון המעורר עצמו.

8. צילום תמונת סטילס או וידאו

צמד המילים ״Open camera״ יפעיל את מצלמת המכשיר, ו-״Record a video״ יפעיל את המצלמה על מצב וידאו.

9.שינוי בהירות המסך ועוצמת הווליום

באפשרותכם לקפוץ ישירות לעמוד ההגדרות והשליטה בבהירות המסך ובווליום על ידי אמירת ״Mute volume״ או ״Lower brightness״ למשל. שימו לב כי אופציה זו לא ישירה ויעילה כמו הקודמות, שכן רק מעבירה אתכם לעמוד הרלווטי בו ניתן לשלוט במאפיינים הללו, ולא באמת משתיקה או מבהירה את המכשיר (פותחת את עמוד ה-Display למשל).

יום רביעי, 22 באפריל 2015


לוקישונים לצילומים: 

רשימת מקומות מתאימים לצילום ביום החתונה:

בכל רחבי הארץ

חוף הים

צילום לחתונה במרכז

פארק הירקון 
תל אפק - אנטיפטריס 
נווה צדק 
תל אביב - כיכר ביאליק 
שוק הפשפשים 
שפיים 
חולון - גני סיפור 
פלמחים – נחל שורק, פארק שורק 
בית חנן – חוות סוסים
מזכרת בתיה

צילום לחתונה בשרון

הוד השרון - שפך הירקון – חוות עדנים
המרינה הרצליה
מצפון להרצליה - הגן הלאומי אפולוניה
חורבת קאקון
קיבוץ חן – פארק אוטופיה
פארק רעננה

צילום לחתונה בירושלים

הגן הבוטני
שדרות ממילא
מיני ישראל
עין כרם
עמק המצלבה
ההרודיון
שוק מחנה יהודה
המושבה הגרמנית
טיילת שרובר
טיילת האז
הר הצופים
יד השמונה
נחלת שבעה
לטרון

צילום לחתונה בצפון

בין בנימינה לזכרון יעקב - מבצר שוני
קיסריה העתיקה
זכרון יעקב - רמת הנדיב
זכרון יעקב – גבעת זמארין
עין הוד
ניר עציון
חיפה - הגנים הבהאים
חיפה – המושבה הגרמנית
הגן הלאומי בבית שערים (ליד רמת ישי)
עכו העתיקה
הגשרים התלויים בנשר
חוף דור

צילום לחתונה בדרום

קיבוץ חצור
מערות בית גוברין
אמציה-שקף
קיבוץ אור הנר
יער יד מרדכי
פארק אשכול
מרינה באשקלון
כמו תמונות על חוף הים, רק בלי החול ועם עוד כמה אביזרים המגוונים את התמונות.
במרינה באשקלון יש יאכטות והרבה, אפשר להיכנס לאזור באופן חופשי ואפילו עם רכב.
אם הצלם מכיר בעל יאכטה או שבאים ומבקשים יפה, אפשר להשיג סט תמונות יפות במיוחד שבו נראה הזוג כאילו הוא באמצע הפלגה מסעירה במימי הים התיכון. גם תמונות על המזח יראו טוב, אם יש לכם מזל תוכלו להצטלם עם איזה דייג משועמם והצייד שלו באותו יום. אם כבר מגיעים למרינה, כדאי לעשות את זה בשעות בין הערביים בהן תוכלו להשיג בנוסף לתמונות הרגילות גם תצלומי שקיעה יפים ופסטורלים שירעידו את מיתרי ליבה של כל אמא ממוצעת.

חוף זיקים
תמונות חתונה על הים תמיד מצליחות, אלא אם כן הצלם שוכח להוריד את הכיסוי מהמצלמה. חוף זיקים נמצא בקרבת העיר אשקלון ומעניק אווירה ספונטנית ומיוחדת. זיקים הוא חוף מוסדר שעולה כסף להיכנס אליו אבל כתוצאה מכך הוא נקי, מסודר ומהנה להיות בו. אפשר להצטלם על החוף עצמו, כשהחול נכנס לנעליים או בין האצבעות, אפשר לתפוס תמונות על רקע הים או על רקע של תחנת הכוח של אשקלון והעשן שלה. תמונות על המזח של תחנת הכוח יהיו יפות וכמו בכל ים בעולם, תמונות בשעת השקיעה יהיו מתקתקות, בדיוק כמו שכולנו אוהבים.

מחנה נתן
נמצא לא רחוק מבאר שבע ובעבר היה משמש נמל תעופה צבאי למטוסים קלים.
כיום משמש המקום חברה פרטית המפעילה בו קו תעופה קטן של מטוסים פרטיים הנמצאים בתוך אנגרים גדולים.
תמונות שלא רואים אצל כל זוג אפשר לעשות ליד המטוסים או על כנף המטוס. רצוי להיכנס לתוך ההאנגרים של המטוסים ולהצטלם שם. הכניסה היא חופשית (אלה אם כן יעצרו אתכם בשער ואז עדיף לבקש יפה), אחרי שממצים את תצלומי חיל האוויר, כדאי להרים את המבט ולראות את המדבר הנטוש מאחורי הבסיס, שם יצטלמו התמונות היפות ביותר בין החול והצמחים הירוקים-צהובים.

קיבוץ מבקיעים
הקיבוץ נמצא מעט דרומית לאשקלון בדרך לשדרות. כמו בכל קיבוץ בארץ, האטרקציות לתמונות לפני החתונה הן הרפת, האסם והמבנים הנטושים בקצה הקיבוץ. כמובן שהפסטורליה בתמונות הללו חוגגת ומי שאוהב טבע וריחות של חיות יהנה מאד. תמונה בבוץ של הרפת בחברת פרה או שתיים תהיה רעיון נחמד ומקורי. מספר תמונות באסם, עם ערימות החציר ומלבני הקש יכולות להיות חושניות מצד אחד ומרמזות באופן עדין אך אירוטי מצד שני. כמובן שאפשר לגוון ולהצטלם על רקע המבנים הנטושים שבקיבוץ או להיכנס פנימה וללטף את קורי העכביש תוך כדי הפלאשים.
לקיבוץ נכנסים עם אישור מראש ותאום מוקדם.

מזכרת בתיה
ישוב שקט ושליו הנמצא בקרבת צומת ביל"ו. במקום מבנים עתיקים ששווה להצטלם לידם, מסביבם בתי קפה יפים ומיוחדים שמציעים מעבר לכוס קפה גם פינות חמד רומנטיות לתמונה ב"הפתעה". 
הבנייה בישוב, בעיקר במבנים הישנים, היא בסגנון ארכיטקטורי בן כמעט 200 שנה, דבר נדיר בימינו. כמובן שיש הרבה פינות ירוקות, אבל הצמחיה היא לא הסיבה שבגללה מגיעים למזכרת בתיה. 
הסיבה העיקרית ששווה להגיע עד מזכרת בתיה זה תא טלפון אדום בסגנון אנגלי ישן שנמצא במרכז הישוב. כל מי שמגיע לשם עם מצלמה חייב, אבל ממש חייב לתפוס לפחות תמונה אחת עם התא הזה.

כפר בדואי
מעט אחרי באר שבע, לכיוון דרום, יש מספר כפרים בדואים שישמחו מאד אם תבואו לביקור, תצטלמו אצלם ואולי במקרה גם תקנו משהו, פסל, נעליים, גמל או אישה...
תמונות אלה מיועדות בעיקר לזוגות שאוהבים את המדבר ומחפשים אותנטיות ותמונות מיוחדות.
אפשר להצטלם בתוך האוהלים (חשוב לזכור שזה הבית של האנשים הנחמדים האלה ולא להרוס או להתייחס בחוסר כבוד), עם הגמלים והכבשים, עם בדואי בלבוש יומיומי רגיל או פשוט לפרוש 50 מטר לתוך המדבר ולהצטלם עם השקט, החול והאבנים. הבדואים מאד מכניסי אורחים וישמחו לארח אתכם לכמה דקות בביתם ואפילו יעזרו במיקום החפצים והכל כדי שלזוג הנסיכים תהיה עוד תמונה לאלבום.

הטיילת של אילת
היכן נמצאת הטיילת של אילת כולם יודעים, וגם אין צורך להכביר עליה במילים.
הפוזיציה הראשונה בה אפשר להצטלם היא על הטיילת עצמה, בלילה, ליד כל הדוכנים והמוני האנשים ועל רקע הים והאורות של בתי הקפה על החוף.
ביום, אפשר ללכת לתפוס תמונות במזחים השונים, ליד או על סירות התיירים ובין הדייגים זגוגי העיניים.
רעיון טוב יהיה להיכנס למים, רק כמה סנטימטרים, ולהצטלם על רקע הרי אדום המדהימים והבוהקים. כמובן שגם בשקיעה כל תמונה על רקע הים והרי אדום תהיה מרשימה מאד, אם רוצים לגוון עוד יותר אפשר להסתנן (או פשוט לבקש) לאחד מבתי המלון החדשים בעיר ולהצטלם בלובי או ליד הבריכה.

פארק לכיש
בכניסה לאשדוד מכיוון כביש הנמל, נמצא פארק לכיש שלאחרונה סודר וטופח על ידי העירייה והפך למקום מועדף לצלמים וזוגות מאזור הדרום. במקום אפשר למצוא עצים, צמחייה והרבה דשא, דברים שתמיד נחמד להצטלם איתם, אולם האטרקציה הגדולה בפארק לכיש היא הנחל (שאמנם לא הכי נקי אבל עדיין זורם) והגשר שעובר מעליו. את הגשר מחזיקים עמודי בטון גדולים ומיוחדים שצילום לידם הוא חובה וכמובן שגם צילומים על הגשר עצמו יהיו יפים. האבנים העתיקות המשולבות לאורך כל הפארק ביחד עם הגשר והנחל משרים אווירה רגועה ונעימה וביחד עם הירוק מציגים מקום אידיאלי לצילומים לפני החתונה.

גבעת ברנר
הקיבוץ הכי גדול בארץ היום נמצא באזור צומת ביל"ו, צפונית לגדרה ודרומית לרחובות. 
בגבעת ברנר מדשאות רחבות, יפות ומטופחות, הרפת המסורתית עם הפרות הבלתי נלאות והאסם בו נפגשים בני הנוער לשעה של גילויים. 
אפשר להצטלם באסם עם החציר וריבועי הקש שמזכירים תקופות אחרות ולילות קסומים, בצריף ישן שבקיבוץ, ברפת עם הפרות או בדשא עם הכלבים והילדים.
הכניסה מותנית באישור של הקיבוץ, אותו ניתן להשיג בקלות ובשיחת טלפון אחת.

המצודה באשדוד
קצת עתיקות, קצת חול, הרבה שקט ושלווה וזוג צעיר יפה ומאוהב - מתכון בטוח לצילומים טובים ורומנטיים. במצודה באשדוד אפשר למצוא כל מיני אבנים עתיקות, מקומות נסתרים וקרירים, מערות קטנות וחומות גבוהות, כל מה שצריך לתמונות לפני החתונה.


צילום חתונות באשדוד – אם החתונה שלכם נערכת באזור העיר אשדוד, קחו את צלם החתונות שלכם לפארק לכיש, המקום מלא באטרקציות נחמדות שיכולות להפוך את תמונות החתונה שלכם למעניינות. מיקום נוסף מעניין לצילום חתונות הוא הטיילת שעל שפת הים שהופכת כל תמונת חתונה לחלום.

מקומות נוספים יפים לצילום חתונות בעיר אשדוד הם גבעת יונה אשר סמוכה לנמל ויש בה מגדל אור מואר, אזור הנמל והיכן ששוכנים הדייגים כל אלה מהווים מקומות נפלאים

צילום חתונות ביבנה – אם החתונה שלכם נערכת באזור העיר יבנה, קחו את צלם החתונות שלכם לאזור פארק המים, בפארק המים בשעות החשיכה יש אורות צבעוניים וגבעה שיכולים לשדרג כל תמונת חתונה.
פארק הסנהדרין ואזור החולות., אם אתם בעיניין של קרבה למקובלים ולדת תוכלו להצטלם כמה תמונות גם באזור קבר רבן גמליאל.

צילום חתונות ברחובות – אם החתונה שלכם נערכת באזור העיר רחובות קחו את צלם החתונות שלכם לאזור מכון ויצמן אשר נמצא בפארק המדע. האזור רווי מדשאות ירוקות עצים ופרחים מלבלבים שישרו בכם באופן טבעי שמחה וחיוכים. מקומות נוספים יפים לצילום חתונות באזור העיר רחובות הם בישוב מזכרת בתיה שם יש תיעוד של בניה עתיקה וישנה שהופכת כל תמונה ליפיפיה.


יום שלישי, 21 באפריל 2015

יש מספר תוכנות לאלבום תמונות אבל שניים באמת מקצועיות והן :
fotofusion V5 
יש שני גרסאות שנמכרות גרסה קלה וגרסה מלאה והן נקראות
Enhance הגרסה הקלה
Extreame הגרססה המלאה
הגרסה קלה עולה 120$ והמלאה 300$.
פרטים נוספים באתר - 
site. lumapix.com
התוכנה השנייה והמומלצת ביותר היא - 
dg foto art
זאת התוכנה הכי מקצועית שקיימת בשוק וגם לה יש מספר גרסאות שנמכרות.
גירסאה קלה נימכרת בכ 400$
גירסאת הגולד בכ -650$
והגירסה הגדולה ביותר היא האינטרפרייז שנימכרת בלא פחות
מ 5000$ שכוללת אלפי טמפלטים ואם אפשרויות עריכה מתקדמות יותר מאשר בכל תוכנה אחרת לעיצוב אלבום דיגיטלי.
פרטים נוספים באתר -
pxlsoft. com
אבל התוכנה הכי טובה והכי מומלצת היא ללא ספק - פוטושופ.
אם אתה באמת שולט בתוכנה,אין צורך לקנות תוכנה אחרת כאשר יש לך תוכנה מצויינת שעושה את העבודה ואפילו יותר מכך.



תוכנות להעברת קבצים כבדים:

jumbomail

wetransfer

יום רביעי, 4 בפברואר 2015

https://dnsquery.org/
http://blog.nirsoft.net/
http://www.nirsoft.net/   תוכנות טובות לתפעוול שרת...מחחשב


omain Queries


Whois Query

Lists contact informations for domain/IP
Enter domainname/IP (eg. example.com)

NS Query

Shows your nameserver info at registry
Enter nameserver (eg. ns1.example.com)

Zone Health Check

Checks your dnszone for errors
Enter zone name, not IP (eg. example.com)

Punycode (IDN) Converter

Converts from/to internationalized name
Enter domain name or IDN, (eg. èxámplê.com)

IP Queries


IP Whois Query

Lists contact informations for domain/IP
Enter IP (eg. 192.168.1.1)

IP2Location Query

Lists location information for an IP
Enter IP (eg. 192.168.1.1)

Reverse DNS Query

Queries IP address for a PTR record
Enter IP/IPv6 (eg. 192.168.1.1)

RBL Query

Queries status of your IP at RBL’s
Enter IP (eg. 192.168.1.1)

Hostname Queries


DNS Record Query

Queries a DNS record in class "IN"

Enter hostname (eg. www.example.com)

DNS Traversal

Makes a traversal query for a DNS record

Enter hostname (eg. www.example.com)

Traceroute

Traces route packages to your IP/Host

Enter hostname/IP

Ping

Shows time for reaching your IP/Host
Enter hostname/IP

Other Tools


Subnet Calculator

Calculates ranges of a netmask/CIDR
Enter IP with CIDR or Netmask
(eg. 192.168.1.1/25)

IP Converter

Converts an IP to misc formats
Enter IP in any format, long, hex, etc
(eg. 192.168.1.1)

E-mail Test

Checks smtp server for possible errors
Enter hostname/IP
 

HTML Validator

Checks url containing HTML for errors
Enter URL (eg. http://www.example.com)
 

CSS Validator

Checks url containing CSS for errors:
Enter URL (eg. http://www.example.com)
 

SPF Query

Checks SPF record validity
Enter e-mail domain or email address (eg. example@example.com)

יום שלישי, 3 בפברואר 2015

פקידי שומה , רשות המיסים, הוצל"פ טלפונים

טלפונים שימושיים

טלפונים וכתובות שימושיים
קוד המשרד 
היחידה
פקס
טלפון
ת״ד
מיקוד
כתובת 
משרדי מס הכנסה
רשות המסים בישראל
02-6525327
02-6559559
1170
91010
רחוב כנפי נשרים 5, ירושלים
41
פקיד שומה ירושלים 1
02-6545299
02-6545111
34455
95464
רח' כנפי נשרים 66, ירושלים
45
פקיד שומה ירושלים 2
02-5019252
02-5019222
36586
91035
מגדל דניאל, רח' יפו 236, ירושלים
43
פקיד שומה ירושלים 3
02-6545351
02-6545111
34455
95464
רח' כנפי נשרים 66, ירושלים
31
פקיד שומה תל-אביב 1
03-7633305
03-7633333
14128
67134
דרך מנחם בגין 125
32
פקיד שומה חולון
03-6505730
03-6505777
6290
58827
שד' ירושלים 162, חולון
38
פקיד שומה תל-אביב 3
03-6875485
03-7634362
-
66853
רח' פרץ 3
34
פקיד שומה תל-אביב 4
03-7633553
03-7633333
-
65251
דרך מנחם בגין 125
30
פקיד שומה תל-אביב 5
03-7633658
03-7633333
-
66183
דרך מנחם בגין 125
37
פקיד שומה למפעלים גדולים
03-7633775
03-7633333
-
65251
דרך מנחם בגין 125
39
פקיד שומה גוש דן
03-7530319
03-7530333
10250
52573
רח' בן גוריון 38, רמת גן
24
פקיד שומה פתח-תקוה
03-9347670
03-9399444
81
49000
רח' ההסתדרות 26
23
פקיד שומה כפר-סבא
09-7417373
09-7610111
102
44271
רח' טשרניחובסקי 14
21
פקיד שומה נתניה
09-8625717
09-8602525
1082
42432
רח' סמילנסקי 6
17
פקיד שומה חדרה
04-6326971
04-6327888
117
38200
רח' הלל יפה 1
10
פקיד שומה חיפה
04-8667254
04-8630000
316
33095
רח' פל-ים 15
7
פקיד שומה עכו
04-9916020
04-9956555
55
20120
שלום הגליל 1
4
פקיד שומה צפת
04-6920911
04-6929777
1337
13320
וייצמן 20 (מתחם דובק)
4
פקיד שומה צפת שלוחת רמת הגולן
04-6981143
-
12437
כפר מסעדה רמת הגולן – רק בימי ה'
1
פקיד שומה טבריה
04-6723389
04-6714141
418
14243
רח' אלחדיף 23
5
פקיד שומה נצרת
04-6458010
04-6458080
19
16100
רח' פאולוס השישי 701
2
פקיד שומה עפולה
04-6528940
04-6529999
2047
18251
רח' ירושלים 4
25
פקיד שומה רמלה
08-9221260
08-9788222
155
72430
רח' הרצל 91, קרית הממשלה
26
פקיד שומה רחובות
08-9446626
08-9446644
-
76453
51
פקיד שומה אשקלון
08-6742290
08-6742222
9018
78342
רח' הגבורה 9, מרכז נפתי
שלוחת אשדוד
08-8664803
08-8688500
17017
77200
שד' מנחם בגין 1, בנין צימר
52
פקיד שומה באר שבע
08-6293583
08-6293555
387
84874
שדרות שזר 31 – בית אושירה
50
פקיד שומה אילת ומסוי מקרקעין
08-6373115
08-6365777
2042
88000
בניין הקניון האדום
48
אוטונומיה
02-5019274
02-5019450
36633
94383
מגדל דניאל, רח' יפו 236, ירושלים
משרדי מיסוי מקרקעין
מיסוי מקרקעין ירושלים
02-6545240
02-6545222
34521
91341
רח' כנפי נשרים 66
14
מיסוי מקרקעין תל-אביב
03-7633192
03-7633333
20081
67138
דרך מנחם בגין 125
50
מיסוי מקרקעין מרכז
03-7633182
03-7633333
20199
67138
דרך מנחם בגין 125
29
מיסוי מקרקעין נתניה
09-8823416
09-8602686
1049
42432
רח' סמילנסקי 6
74
מיסוי מקרקעין חדרה
04-6324875
04-6327952
141
38205
רח' הלל יפה 1
65
מיסוי מקרקעין חיפה
04-8630410
04-8630400
-
33095
רח' פל-ים 15
40
מיסוי מקרקעין נצרת
04-6458106
04-6458080
44
16224
רח' פאולוס השישי 701
73
מיסוי מקרקעין רחובות
03-9598401
03-9598444
1079
75288

84
מיסוי מקרקעין באר שבע
08-6230184
08-6293555
148
84894
שדרות שזר 31 – בית אושירה
90
מיסוי מקרקעין טבריה
04-6724541
04-6714141
418
14243
רח' אלחדיף 23
67
ירושלים והדרום
02-5019335
02-5019200
1170
91035
מגדל דניאל, רח' יפו 236, ירושלים
משרדי חקירות
תל-אביב
03-
7633888
03-7633333
57084
61570
דרך מנחם בגין
125
56
היחידה הארצית למודיעין וחקירות
03-5590995
03-5571655
1707
58856
רח' הצורף 5, אזור התעשייה, חולון
93
חיפה והצפון
04-8667290
04-8630500
33095
רח' פל-ים 15
94
הוצל״פ ת״א והמרכז
03-7633413
03-7633333
67138
דרך מנחם בגין 125 ת״א
93
הוצל״פ חיפה והצפון
04-8673667
04-8630300
33095
פל-ים 15
88
הוצל״פ ירושלים דרום
-6545497
02-6545484
95464
כנפי נשרים 66 ירושלים
95
הוצל״פ חיפה והצפון
04-8673667
04-8630300
33095
פל-ים