יום שישי, 3 באוגוסט 2012

נשמע אפליקציה שוה.
(מתוך פידר)

עם האפליקציה הזו לא תצטרכו לזכור עוד שום דבר

Checkmark app/ צילום מסך
רובנו עסוקים במהלך כל היום: טלפונים, הודעות, מיילים, פגישות, פקקים וכל זה עוד לפני שבכלל הגענו למשרד והתחלנו לעבוד. בין לבין אנחנו נדרשים לא פעם לזכור לעשות כל מיני דברים קטנים, אבל מאוד חשובים, שבאופן טבעי מצליחים להחזיק בזיכרון שלנו לא יותר משניות ספורות: לקנות חלב בדרך הביתה, לשלם את הדו"ח, להתקשר למישהו וכד'.
גם כאן, כמו שהסמארטפונים יודעים להסיח את דעתנו מדברים חשובים הם גם יכולים לעזור לנו לזכור אותם. כל מה שצריך זה אתאפליקציית Checkmark - אפליקציה ייעודית למכשירי האייפוןשתדאג להזכיר לכם את כל מה שחשוב שתעשו על בסיס הזמן והמיקום שלכם:
Checkmark מאפשרת למשתמש להגדיר מראש מספר מיקומים גיאוגרפיים בהם אנו נוהגים לבקר באופן קבוע (בית, מקום העבודה, מרכז קניות ואתרי בילוי) ובהתאם לתכנן את המשימות שעליו לבצע, כשהאפליקציה תזכיר לו כל משימה באופן אוטומטי בהתאם להגעתו למקום או עזיבתו.
כך, למשל, אם נגמר לכם החלב בבוקר ואמרתם לעצמכם שכשתחזרו מהעבודה תעברו בסופר שמעבר לפינה כדי לקנות קרטון חדש לפני שאתם מגיעים הביתה, הסיכוי שתזכרו לעשות זאת אחרי יום עבודה הוא קטן ביותר, ובדיוק בשביל המקרים הללו אתם צריכים את Checkmark. בכמה נגיעות בודדות ניתן להגדיר באפליקציה תזכורת, שתקפיץ בפני המשתמש התראה לקנות חלב ברגע שהוא מגיע לרדיוס שבין 30 עד 500 מטרים מהבית.
בנוסף, Checkmark מאפשרת למשתמש להגדיר התראות ותזכורות למשימות שעליו לבצע ברגע שיצא ממקום כלשהו, לדוגמה להתקשר למישהו ברגע שיוצאים מהמשרד. Checkmark הולכת אפילו עוד צעד אחד קדימה על מנת לוודא שלא נשכח שום דבר ואף אחד, שכן היא מאפשרת גם להגדיר פרק זמן מסוים של בין 5 ל-60 דקות להקפצת התראה מסוימת אחרי שהמשתמש הגיע/יצא ממקום מסוים.
ואם כבר התראות המבוססות על זמן, Checkmark מאפשרת להגדיר תזכורות בהתאם לתאריך או שעה מסוימת שהוגדרו מראש. מהתנסות קצרה עם האפליקציה, Checkmark התגלתה ככלי מאוד יעיל שלא רק קל לתפעול אלא גם עובד מצוין בשטח. זאת בניגוד לאפליקציית התזכורות הטבעית שקיימת ב-iOS 5 שהיא קצת יותר מסורבלת לתפעול וסביר להניח שמעולם לא ידעתם שהיא קיימת בכלל (נכון?).
מחיר: 2.99 דולרים עבור מכשירי האייפון (כאן), גרסה 5 ומעלה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה